Om zeker te zijn dat iedereen op een vlotte manier kan deelnemen aan deze verbondenheidsactie, ontdek je hieronder ‘de puntjes op de i’…
Inschrijven en postkaarten versturen:
Om deel te nemen aan onze verbondheidsactie kan je je inschrijven via deze website. Hierbij dien je jezelf via een korte tekst aan andere (ongekende) deelnemers voor te stellen.
- Je kan je inschrijven via een webformulier;
- Bij de inschrijving stel je jezelf voor d.m.v. een kort tekstje;
- Op geregelde tijdstippen verwerkt G!F Leuven de inschrijvingen:
- Per deelnemer wordt er een brief afgedrukt met daarop o.a. de contactgegevens;
- Deze afdruk wordt samen met een postkaart van G!F Leuven in een enveloppe gestoken;
- De brief wordt verstuurd naar een willekeurige andere persoon die zich heeft ingeschreven voor deze actie;
- Er wordt per deelnemer bijgehouden naar welke geadresseerde er een brief werd verzonden, met het oog op de prijskamp en een connectiediagram te maken.
Bijzondere voorwaarden i.v.m. inschrijvingen:
- Dubbele inschrijvingen worden automatisch uit de lijst gefilterd;
- Je kan slechts eenmaal deelnemen;
- De inschrijvingen worden gescreend om valse inschrijvingen en identiteitsfraude te detecteren. G!F Leuven is niet verantwoordelijk voor eventuele fraude gepleegd door deelnemers. G!F Leuven zal wel stappen ondernemen om slachtoffers te beschermen;
- Deelnemers jonger dan 18 (geboortejaar < 2003) worden gelinkt aan andere kinderen of vertrouwde profielen van andere deelnemers.
Voorwaarden om deel te nemen:
- Een adres in België hebben;
- Bij inschrijving deze velden correct invullen:
- Naam, voornaam, adresgegevens & e-mailadres,
- Een tekst van minimum 50 woorden maken;
- In het kader van GDPR: toestemming verlenen om je persoons- en adresgegevens te delen met andere deelnemers in het kader van deze postkaartenactie.
Prijskamp:
Indien de geadresseerde een foto neemt van zijn ontvangen brief en deze via sociale media of e-mail instuurt naar G!F Leuven, kunnen jij én de geadresseerde kans maken op een prijs.
De prijskamp wordt als volgt georganiseerd:
- Elke inzending heeft een uniek nummer; deze dient zichtbaar te zijn op de foto;
- Er worden drie leuke prijzen verloot onder de ingezonden nummers;
- De prijsuitreiking neemt plaats via een aangekondigd online evenement;
- Indien niet aanwezig, worden de winnaars via e-mail op de hoogte gebracht dat ze gewonnen hebben;
- Indien een winnaar na één week niet reageert gaat de prijs naar een andere willekeurig gekozen deelnemer.